středa 7. listopadu 2012

JEANS.

Ahoj ahoj, 
dneska jsem chtěla udělat nějaké fotky, ale zůstalo to opět jen u toho chtění. Ono taky, když jdu do školy za tmy a ze školy zase za tmy, tak se moc fotit nedá. Nesnáším tady to období, kdy je pořád takové to pochmurné počasí a všechno působí tak smutně a depresivně. Každé ráno se probouzím do zimy a strašně si přeju, aby už byl zase večer a mohla jsem jít spát.

http://www.luxurymag.cz/assets/clanky/2012-08/clanek09293/upload/photo/kalhoty-vinova.jpg

Tento týden máme ve škole kupodivu docela klid, tak jsem dneska měla čas přemýšlet nad tím, co bych si tak mohla přát na Vánoce. Spíš mě pořád napadají jenom věci, co opravdu potřebuji a docela se divím, že mě ještě nenapadla nějaká nereálná blbost (I když vlastně napadla - nový notebook. Blbost to není, ovšem nereálné to docela je) Chtěla bych si v nejbližší době pořídit vínové kalhoty nejlépe s vysokým pasem. Není to tak dlouho, co jsem fakt nesnášela cokoliv, co mělo vysoký pas a byla jsem vždycky hrozně zklamaná, když jsem nikde nemohla sehnat bokovky. A asi stárnu, protože jsem si je hrozně oblíbila už jenom proto, že mi díky nim není zima na záda :-D 

Jestli víte, kde mají teďka nějaké pěkné vínové slimky, tak mi prosím můžete napsat do komentářů nějaký tip :-))

                                                                                                                                                   Eliška.


Žádné komentáře:

Okomentovat