neděle 4. listopadu 2012

Pilot

Dlouho jsem přemýšlela o tom, co napsat jako první článek. Přemýšlím i během jeho psaní, jestli můj nápad není úplná blbost, ale risknu to a v úplně prvním článku se vám pokusím bleskově rychlým tempem představit.

  • Jmenuji se Eliška a dlouhou dobu jsem své jméno z celého srdce nesnášela. Postupně mu začínám přicházet na chuť a zjišťovat, že v jiných podobách nezní až tak hrozně.
  • Pátým rokem studuji gymnázium, ale teprve tento školní rok mám pocit, že mi dává docela zabrat.
  • Hraju basket a ikdyž mi to moc nejde, baví mě to a vždy při hře zapomenu na okolní svět.
  • Jsem velký snílek a často jsem zklamaná, když se mi něco nesplní.
  • Bez diáře nedám ani ránu = co si nezapíšu, to jako by se nestalo, nestane...Zkrátka o tom absolutně netuším :-) 
  • Nesnáším, když mi někdo říká, co mám dělat a když se mi něco nelíbí, tak to v sobě nedržím, proto asi také bývám často u ostatních za drzou. 
  • Blog jsem měla asi před 18798564 lety ještě na blog.cz a už delší dobu se odhodlávám začít znovu. 
  • Od letošních letních prázdnin experimentuji se svými vlasy, které jsem ještě před pár týdny měla do půl zad a milovala jsem je za to, jak jsou dlouhé, ovšem teď jsou o 20 cm kratší. V létě do nich přišel červený melír, pak ještě víc, no a teď se ho pokouším zbavit a mu se z mých vlasů zrovna 2x nechce. 
Teď docela začínám pochybovat o tom, že si tenhle nezajímavý román vůbec někdo přečte, ale snad se někdo takový najde :-D
No a jako bonus dvě fotky, abyste aspoň měli představu o tom, kdo tenhle článek vytvořil.

Když se tak koukám na tu fotku, kde mám ještě dlouhé vlasy, úplně se mi po nich zastesklo.

Žádné komentáře:

Okomentovat